Dažniausi klausimai

Kaip užtildyti garsą, sklindantį iš vaizdo susitikimo?

Jei vienu metu reikia būti prisijungus prie kelių „Google Meet“ vaizdo susitikimų, norėsite girdėti garsą tik iš vieno jų. Nenaudojamų susitikimų naršyklės korteles galima užtildyti.

Google Chrome: reikia įsidiegti plėtinį „Tab Muter“ ir prisegti plėtinį prie užduočių juostos (žr. iliustraciją dešinėje). Atsiras skirtuko užtildymo mygtukas (pabraukta).
Mozilla Firefox: spauskite dešinį pelės mygtuką ant kortelės -> „Nutildyti kortelę“ (Mute Tab) arba tiesiog ant garsiakalbio piktogramos šalia kortelės pavadinimo.

Garsą grąžinsite pakartoję tuos pačius veiksmus.

Kaip atskirti vaiko „Google“ paskyrą nuo savosios?

Rekomenduojame naudoti naršyklės profilių funkciją. Mozilla Firefox ir Google Chrome (tuo pačiu – ir naujasis Microsoft Edge) leidžia susikurti kelis vartotojus, kurių naršymo istorija, įsimintos laukelių reikšmės, prisijungimai, svetainių slapukai ir visi kiti nustatymai yra atskirti.

Darbalaukyje sukuriamos skirtingos programų piktogramos kiekvienam profiliui paleisti.

Chrome ir Edge naršyklėms naudokitės šiomis instrukcijomis:
support.google.com/chrome/answer/2364824?hl=lt
Mozilla Firefox naršyklei naudokite šias instrukcijas:
support.mozilla.org/en-US/kb/profile-manager-create-remove-switch-firefox-profiles


„Google Play“ neleidžia diegti programų Android įrenginyje. Ką daryti?

Mokinių rytopm.lt „Google G-Suite“ paskyros yra apribotos naudotis tik tomis „Google“ paslaugomis, kurios reikalingos nuotoliniam mokymuisi.
Programas į Android įrenginį turėtų diegti kitas vartotojas, prisijungęs savo gmail.com paskyra.

Geriausia, sukurti atskirą naudotojo profilį, kuris apsaugotas slaptažodžiu. Tą padaryti galite nustatymuose pasirinkę Sistema -> Išplėstiniai -> Keli naudotojai. Kiekvienas įrenginio naudotojas galės nusistatyti sau patinkantį darbalaukio foną, programų išdėstymą ir pan.
Vartotojas, turintis rytopm.lt mokinio paskyrą galės naudoti tik tame įrenginyje įdiegtas programas; pats negalės diegti programų ar žaidimų iš „Google Play“.
Daugiau informacijos – https://support.google.com/nexus/answer/2865483?hl=lt.

Gavę tėvų prašymą, galime suteikti prieigą prie „Google Play“, jei mokiniui to reikia.
Rašykite į pagalba@rytopm.lt.

Jei neradote dominančio klausimo, rašykite el.paštu pagalba@rytopm.lt arba klauskite vaizdo pokalbyje techninės pagalbos metu.